Saturday 4 June 2011

NORWEGIAN PARTY

As some of you might know, writing texts in English may lead to people from other countries reading them. My blog gets visits from many parts of the world, and during the last week I've had hits from such countries as the US, UK, Canada, Germany, Australia, India, Egypt, South Korea, Argentina, Brazil and Ukraine. It seems most of these are visits to older posts, but in case any of my visitors should wonder what my native country of Norway is like, I'm posting this video:


2 comments:

  1. Hei og takk for kommentar på min blogg. Jo, 1-åringen sitter faktisk i de forskjellige stolene sine men veldig korte stunder. Han løper mest rundt! :-)
    Stolene er selvfølgelig til pynt også, de er morsomme!
    Spennende utdanning du tar. Lykke til!

    ReplyDelete
  2. Det lureste er å skrive både på engelsk og norsk, da får man både nordiske og internasjonale treff. For min del har jeg pussig nok desidert flest treff på artikkelen min om isolasjon!

    Men skal man få flere lesere må man nok inn på noen av samlebloggene, f.eks. har jeg flere treff på en eneste artikkel hos Energy Bulletin, USA, enn jeg samlet har på min egen blogg. Å legge ned masse arbeid i en artikkel og så kanskje kun få 20-30 lesere, blir for frustrerende i lengden.

    Til slutt vil jeg opplyse om at the Salingaros Group nå ønsker å etablere seg i Norge. Alle som leser dette vennligst hjelp the Salingaros Group til å hjelpe Norge! Les mer om hvordan her:

    http://permaliv.blogspot.com/2011/06/hjelp-salingaros-group-til-hjelpe-norge.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...